درب اتوماتیک

Wiki Article

این نوع درب به این صورت طراحی شده است که هر لت درب به کمک نیروی یک موتور و چرخ دنده قوی داخل یک ریل حرکت می‌کند. از این نوع درب در اماکن مسکونی و اماکن صنعتی استفاده می‌شود. اگر قصد دارید از این درب برای اماکن صنعتی مانند کارخانه و کارگاه استفاده کنید، به این نکته باید توجه کنید که سایز مورد استفاده از این درب در اماکن صنعتی باید بزرگتر باشد و قدرت موتور آن بیشتر باشد.

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام از این مدل‌‌ها می‌دهیم. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک شیشه ای کلیک نمایید.

جلوگیری از ورود گرد و غبار: این درب ها تنها زمانی که سنسور‌های تشخیص چهره در آن ها فعال شود، باز و بسته می شوند؛ این موضوع باعث کاهش عبور ذرات معلق می شود.

نصب فریم: ایجاد کردن محل قرار گیری فریم (بین دیوار و سقف) .

Conversation and stirring intimacy pleasure a critical part in their associations, fostering assurance and deepening ادامه نوشته their bond.

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی از جدیدترین انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها از چند لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت تلسکوپی به یکدیگر متصل می‌شوند.

قبل از آن، باید این مورد را بدانید که هر موتور کرکره مناسب مکان خاصی است که در ادامه با شرایط آن ها آشنا می شوید:

متین هوشمند به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه های فروش و نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای، قیمت ویژه ای را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

به طور کلی تیغه های آلومینیومی وزن کمتری نسبت دیگر تیغه ها دارند.

سهولت در تردد: درب اتوماتیک شیشه ای امکان تردد به صورت ۲۴ ساعته را برای تمامی افراد فراهم می‌کند و در مکان‌های شلوغ، باعث کاهش ترافیک انسانی می شود.

استفاده از این نوع درب برای مکان های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تلسکوپی کلیک نمایید.

برای مثال برای حرکت تیغه ها در یک راستا، نیاز به ریل هایی در طرفین کرکره هست. این ریل ها از جنس های آلومینیوم و فولادی در دسترس است. هرچه تیغه های کرکره دارای سایز بزرگتری باشند و یا نیاز به مقاومت و امنیت بیشتری برای کرکره وجود داشته باشد به همان اندازه نیاز است که از ریل های با ابعاد بیشتری استفاده شود.

درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک خانه قیمت کمتری دارند.

Report this wiki page